Santa Nella - Reisverslag uit Santa Nella Village, Verenigde Staten van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Santa Nella - Reisverslag uit Santa Nella Village, Verenigde Staten van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Santa Nella

Door: janoekje

Blijf op de hoogte en volg Jan

23 April 2015 | Verenigde Staten, Santa Nella Village

Wij vertrekken vanmorgen om 9 uur naar Bakersfield via weg 178, dat lijkt op de kaart de beste weg voordat we richting San Fransisco gaan. Het blijkt een pas-weg door de bergen te zijn, waar je hele stukken vanwege bochten en smalle weg niet harder dan 30 km/u mag rijden. Gelukkig zijn er voor langzaam verkeer zoals wij uitwijkplaatsen zodat we ingehaald kunnen worden! foto 1. Als we in Bakersfield zijn is het leed geleden en kunnen we via weg 99 naar Visalia. Het landschap is droog, alleen waar water gesproeid wordt zijn oneindig grote amandel- en olijven plantages en wordt gras en graan verbouwd. foto 2. Water is een groot probleem hier het is de laatste jaren erg droog geweest. Overal borden waar de boeren de politiek om een oplossing vragen-eisen. We zien ook veel koeien-farms, afdaken waar duizenden koeien gevoerd worden. foto 3. Bij Visalia nemen we weg 198 en in Hanford vinden we het AAA (anwb) kantoor waar we goede raad en wegenkaarten krijgen.We rijden naar Hwy 5 en gaan verder naar het noorden tot Santa Nella waar we een mooie KOA camping vinden. Om 17.00 uur zitten we buiten aan de koffie. Het is ong 20 graden en de km.stand is ruim 4000 onze "vrije" km zijn nu op.

• 23 April 2015 - 22:45

Anna-jeltje:

Hallo lieverds,
    Jullie hebben al weer heel wat gezien, en ook heel veel kilometers gemaakt.
    Nu nog spoor zonnig Californië. Geniet nog van jullie laatste stukje van de reis.
    Tût.
    Anna-jeltje

• 25 April 2015 - 23:39

Cor En Paulien:

Hi there,
    How are you guys doing

• 25 April 2015 - 23:49

Cor En Paulien:

Hmmm dat ging niet helemaal goed. Hier volgt het vervolg. Wat trakteren jullie ons weer op mooie reisverslagen en foto's. Dankjewel daarvoor