Del Valle Livermore. - Reisverslag uit Dublin, Verenigde Staten van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Del Valle Livermore. - Reisverslag uit Dublin, Verenigde Staten van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Del Valle Livermore.

Door: janoekje

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 April 2015 | Verenigde Staten, Dublin

Donderdag 24 april rijden we door een heuvelachtig en soms dor, droog landschap via weg 5 naar Livermore. Op Del Valle Recration area vinden we een heel mooie plek. foto1. (geen WiFi!) We naderen San Francisco al aardig en vrijdag 25 april rijden we naar het BART-station in Dublin! We zijn met dit prima openbaar vervoer om 10.00 uur al in het centrum van S.F. We besluiten vandaag te lopen en bezoeken de Chinese Wijk, de Coit Tower -van binnen mooi beschilderd, prachtig uitzicht maar je waait er bijna af! foto 2. Pier 39 met zijn winkeltjes en zeeleeuwen foto 3. en Crookedeestreet waar de auto's zig-zaggend naar benden rijden van de steile helling. foto 4. Als we aan het eind van de middag weer in de Bart zitten zijn we bek-af! Zaterdag rusten we uit doen alleen wat inkopen. Als we terug op de camping komen is deze vol!! We krijgen na wat heen- en weer gepraat toch een plekje, boven het open lucht theatertje. Hier komen 's middags artiesten optreden die mee doen aan een twee-daags Country-achtig festival dat in het recreatiepark wordt gehouden. Hier brengen 500 gezinnen de nacht door! Wij genieten van de opterdens. foto 5