Weer Thuis. - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Weer Thuis. - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Weer Thuis.

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

01 Juni 2017 | Nederland, Hattem

Woensdag 31 mei doen we het kalm aan, Fraserway is maar 20 km vanaf onze camping. Na de koffie vertrekken we en bij Fraserway wordt de camper kritisch bekeken en zonder gebreken goedgekeurd. De 4 die wij aandragen zijn er al vanaf de fabriek, die zullen wel of niet gerepareerd worden, maar niet voor onze rekening. Een busje brengt ons naar het vliegveld, onze vlucht naar Toronto vertrekt pas om 18.50 uur. De wachttijd bij de beveiliging is hier slechts 5 minuten! Wij lezen een paar uur en vliegen met Westjet Naar Toronto. Daar hoeven we maar 100 m. te lopen van de ene gate naar de andere. Weer 2 uren wachten en dan vliegen we met een enorme Jumbojet van de KLM naar Schiphol. Het vliegtuig is maar halfvol omdat het ook veel vracht meeneemt. Om 12.00 uur Nederlandse tijd het is inmiddels donderdag, landen we op Schiphol, gelukkig hebben we een uurtje kunnen slapen, we zijn al bijna 24 uur in touw. De bagage is er snel en de trein sluit ook mooi aan, om 13.45 zijn we in Zwolle en taxi-t Theo ons naar huis. Nu de jet-lag wegwerken en in het Hattems ritme zien te komen.
Wij hebben genoten van een prachtige vakantie en vonden de reacties op onze verslagen erg leuk.

• 01 Juni 2017 - 21:07

Frans Hoogstrate:

Hoi Oekje en Jan,

welcome home !
    Well, jullie hebben weer een prachtige reis gemaakt dwars door Canada.
    Nu vast weer even wennen, maar a.s. zaterdag zit jij ,Jan vast weer op de racefiets (110 km !)

• 02 Juni 2017 - 08:49

Betty Westerik:

Welkom weer thuis, luitjes. Nu uitrusten en de komende tijd er nog vaak over praten en nagenieten.
    Groetjes van Betty.

• 02 Juni 2017 - 09:04

Petra Sluis Van Der - Hummel:

En het zit er weer op. Wat een prachtige reis hebben jullie weer gehad, Jullie treffen goed weer bij thuis komst, fijn voor de was en lekker wat bijkomen en rommelen. We spreken gauw eens af. Groetjes.

• 03 Juni 2017 - 19:49

Herman Stukker:

Hallo Oekje en Jan,

Mooi dat jullie weer in Hattem zijn na een prachtige reis door Canada!
    Het lijkt ons ook best eens iets.
    Wij zitten op IJsland en hebben het daar ook geweldig naar ons zin.

Een hartelijke groet,
    Immy en Herman

• 04 Juni 2017 - 12:45

Tjalling De Boer:

na alle berichtjes per keer gelezen te hebben heb ik van morgen alles nog eens achter elkaar gelezen,wat een mooie reis in zo,n dkke camper. corrie zag alle kermis woonwagens van vroeger langs komen,wij zijn gewoon een beetje jaloers maar gunnen jullie het wel gemeend. wij hopen jullie snel weer te ontmoeten waar dan ook. hartelijke groeten tjalling en corrie. nu maar lekker bijkomen.