Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Chicago

Blijf op de hoogte en volg Jan

06 April 2018 | Verenigde Staten, Chicago

Vanuit ons hotel in Chicago even snel een berichtje. Het is hier nu 5 uur ´s morgens! Het tijdverschil met Nederland, 7 uur, speelt ons nog parten.

Straks om 6 uur worden we samen met een aantal andere camperaars opgepikt door een bus die ons naar de camping brengt waar we onze kamper kunnen ophalen.

Woensdag hadden we een vlotte reis met Jan Mulder, de trein en de shuttlebus naar ons hotel bij Schiphol.

Donderdagmorgen om 4!! uur opstaan en om 4.45 uur naar Schiphol We waren 40 minuten later al door de security en dus twee uur wachten voor we konden boarden. Lufthansa vloog ons naar Frankfurt waar we heel ver moesten lopen om bij ons vliegtuig voor Chicago te komen. We vlogen met een B747-800, meer dan 400 personen met veel turbulentie, het leek wel een 8 baan op de kermis soms. Heel snel door de douane in Chicago, maar lang wachten op de bagage.

De hotelshuttle was er redelijk vlug gelukkig. Het hotel hier is goed maar niet bijzonder, wel een ruime kamer. Gisteren sneeuwde het licht 3 gr. Tot zover.

• 08 April 2018 - 08:20

Anna-jeltje :

Hallo lieverds,
    Fijn dit berichtje. Jullie krijgen denk ik nog geen reacties, niets in de mail binnen gekregen.. Ben benieuwd naar jullie camper. Liefs.

• 08 April 2018 - 17:07

Geury De Vries:

Beste Jan en Oekje,

Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. Nu kan het nieuwe camperavontuur weer beginnen.
    Het weer is hier nu aardig voorjaarsachtig geworden. Het is goed toeven in de tuin!

Een mooie vakantie gewenst!

Groetjes,
    Geury

• 09 April 2018 - 09:34

Leen En Maria:

Na een zware vliegreis komen jullie hopenlijk in wat comfortabeler omstandigheden terecht met de camper.Wij zijn nog in Apeldoorn geweest om afscheid van Lucas te nemen.
    Do.a.s.pensionade-dag.Leuk om iedereen weer te ontmoeten.

Behouden reis en de hartelijke groeten,

Leen en Maria

• 09 April 2018 - 16:24

Marga:

Dag lieve allebei,
    Ik had dit verslag via jullie vorige mailtje al gelezen maar nu meer rechtstreeks dus. Benieuwd naar foto’s. Ik begin een beetje bij te komen, het is raar in huis. Stuur dus maar veel verhalen en foto’s, ben ik ook een beetje op reis.
    Hälsningar, Marga

• 09 April 2018 - 16:29

Betty Westerik:

Het is begonnen! Geniet van wat komen gaat.
    Groetjes, Betty

• 09 April 2018 - 16:38

Jan Mulder:

Gelukkig goed aangekomen , nu gaat het grote genieten beginnen . Hoop dat de temp. Nog een beetje stijgt voor jullie , als het maar droog is . Hier prachtig weer temp . 20 gr. Bijen vliegen dat heg een lust is .veel plezier gewenst J&J

• 09 April 2018 - 17:21

Frans Hoogstrate:

hoi Jan en Oekje,
    bedankt voor jullie bericht, dat overigens pas vandaag per mail binnenkwam....! Nogmaals een goede reis gewenst.
    Hopelijk wordt de kou en sneeuw snel verdreven; maar het blijft maar winteren daar.
    We zijn inmiddels na een prachtige reis door India weer thuis in Hattem.
    Hou ons a.u.b. goed op de hoogte van jullie ervaringen. Foto's !!

Enjoy !

Groetjes van Ina en Frans

• 09 April 2018 - 18:48

Wouter :

Hoi vakantiegangers,
    fijn dat jullie goed aangekomen op de Amerikaanse bodem.
    Ik wens jullie heel veel succes op de camper reizen.

Groetjes,
    Wouter

• 10 April 2018 - 14:46

Alida En Kees:

Zo wil je het eerste verslag in jullie box zetten, foetsie. Kees heeft het weer terug gevonden dus nu goed.
    Wat een hobbels maar goed aangekomen en maar in het juiste ritme komen, lukt wel jullie hebben al ervaring. heel veel plezier op jullie tocht en weer veel mooie natuur.
    groetjes we kijken uit naar de volgende belevenissen.

• 11 April 2018 - 23:12

Mieke:

Fijne vakantie gewenst met mooie avonturen. Rijd voorzichtig.

• 12 April 2018 - 10:16

Petra Van Der Sluis:

Het is weer begonnen.
    Geniet van deze reis en laat ons lekker meegenieten.
    Ik ben wel blij dat hier het lekkere weer aankomt, de sneeuw die jullie nu hebben hoeft voor mij niet meer.
    Wie weet wat jullie allemaal nog krijgen, ik laat me weer verrassen door jullie mooie verhalen en foto's.

Groetjes Andries en Petra.

• 12 April 2018 - 19:16

Tjalling En Corrie De Boer:

Drachten 12-04-2018
    Hallo Jan en Oekje even een berichtje van deze kant, mooi dat de stormbaan jullie goed is bekomen en nu de chevie nog even inrichten en dan gas geven naar verre oorden zoals jullie al vertelden 14dagen geleden per Tel . Nu op reis zoals jullie dat in het hoofd hebben mogelijk met weinig winterse periekelen en een beetje aangename temp zodat het geen Ice- Trukking wordt. Wij blijven het verslag volgen, heb nu de Boomhut klaar volgende week nog wat bomen rooien ,woensdag ogen laseren, dan heb ik vakantie .
    Corrie en ik wensen jullie een mooie vakantie en veilige mijlen door canada. Groetjes Tjalling en Corrie.