Van Chicago naar Rochester Minesota - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Van Chicago naar Rochester Minesota - Reisverslag uit Rochester, Verenigde Staten van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Van Chicago naar Rochester Minesota

Blijf op de hoogte en volg Jan

09 April 2018 | Verenigde Staten, Rochester

Vrijdagmorgen zijn we met een bus vol camperaars van Chicago naar Elkhart In gebracht de rit begon om 6 uur en ruim 2 uur later waren we in Elkhart waar het door het tijdverschil ruim 9 uur was. Het grote wachten kon beginnen want de organisatie van El Monte was slecht, niet berekend op zoveel mensen, geen stoelen en slechts 1 kopje koffie pp. Wij konden uiteindelijk om 14.00! uur wegrijden met "onze" camper. Het is een 25 voeter (8 meter ongeveer) hij ziet er goed uit, maar de kwaliteit houdt niet over. Omdat het hier ´s nachts vriest mogen we de waterpomp niet gebruiken, de afvoer en het toilet gelukkig wel; Wij deden eerst inkopen en reden toen naar een camping in Joliet. Zaterdagmorgen -6 gr reden we via de buitenwijken van Chicago naar Hartland, vlakbij Milwaukee. Hier woont de fam van Hekken, vroegere buren van Marijke. Hier werden we bijzonder hartelijk ontvangen en konden we gezellig bijpraten. De camper op de oprit, plaats genoeg. Zondagmorgen, -8 graden. Lekker ontbeten en daarna via Madison en La Crosse naar Rochester gereden. Eerst zonnig later lichte sneeuw. Hier op de camping ligt echt nog een flink laagje. Anders dan in Nederland, maar ook hier zal het warmer worden de komende dagen.

• 09 April 2018 - 15:36

Jolanda Drewes:

De reis is begonnen! Nog wel wat barre weersomstandigheden (-8 brr, doet de verwarming het wel?) maar dat belooft dus beter te worden, schrijf je. Ik hoop dat jullie weer een mooie reis gaan maken. Onze reis is ook geboekt, dus wij verheugen ons ook al.
    Groet, Jolanda

• 12 April 2018 - 10:18

Petra Van Der Sluis:

Prachtige camper, en wat een geluk dat de kachel het doet. Brrrr.