Bijna klaar voor de reis - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor de reis - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor de reis

Blijf op de hoogte en volg Jan

06 April 2015 | Nederland, Hattem

De route die we deze keer willen volgen is in grote lijnen uitgezocht, we kunnen onderweg natuurlijk zoveel wijzigen als we willen.
Het worden rond de 4000 km die we zullen afleggen en we moeten natuurlijk op tijd in San Francisco zijn.
Daarom hebben we een reisschema gemaakt waar we natuurlijk ook van af kunnen wijken.
Inmiddels zijn de papieren voor elkaar en de koffers voor een groot deel gepakt.
Morgen de laatste puntjes in- en rondom huis op de i zetten en dan woensdag naar Hoofddorp, de start van naar we verwachten een mooie reis!

• 06 April 2015 - 18:58

Cor En Paulien:

Hè vakantiegangers,

Veel plezier op jullie reis. Een deel valt samen met wat wij ook gereden hebben...Denver, Grand Junction, Moab en Bryce.
    Geniet er maar van.

Mountainbike mee Jan. In Moab heb je de Slick Rock trail..wereldberoemd. Ik heb er ook 200 meter van gefietst het was meer dan 40 graden in durfde de wildernis niet in.

Gr
    Cor en Paulien

• 07 April 2015 - 18:13

Gerrit En Afke:

Hopelijk zijn jullie al helemaal klaar voor de grote reis.
    En nu nog het ultieme genieten van deze zoals het lijkt leuke vakantie.

gr.
    Gerrit en Afke

• 07 April 2015 - 19:05

Andries En Petra:

Het komt nu wel heel dichtbij, geniet van de reis en we kijken uit naar de reisverslagen.
    Goede reis, groetjes Andries en Petra.

• 07 April 2015 - 21:25

Joke En Freek:

Nog een nachtje en de reis begint. Het lijkt ons, dat jullie weer een prachtige reis tegemoet gaan.
    Wij wensen jullie veel plezier en mooi weer. Groeten van Joke en Freek

• 09 April 2015 - 11:56

Ronald En Dieuwke:

Wat een geweldige reis hebben jullie voor de boeg.
    Heel veel plezier, lekker genieten !!!
    Wij volgen jullie op afstand...........

• 12 April 2015 - 09:50

Mieke:

Ha Friezen!
    Van Anke hoorde ik van de reden dat we jullie niet in Zweden zien.
    Leuk, leuk, leuk weer zo'n reis dwars door Noord Amerika. Ik heb vorige keer genoten van jullie resverhalen dus toen ik me vandaag realiseerde dat jullie al wel weg zouden zijn dacht ik: zouden ze dit keer ook......
    Klein beetje zoeken maar, hoe heette het ook maar weer?, en ja hoor.
    Ik lees en geniet graag weer op afstand met jullie mee. Alvast bedankt daarvoor.
    Ik wens jullie een goede reis, behouden thuiskomst, veel avontuur en een heleboel plezier.
    Mieke, groeten van Rinse