Terug naar Hattem - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Terug naar Hattem - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Terug naar Hattem

Door: janoekje

Blijf op de hoogte en volg Jan

01 Mei 2015 | Nederland, Hattem

Dinsdag avond prepareren we ons voor de vlucht van morgen. foto 1. Woensdagmorgen staat de wekker in ons hotel op 5.00!! uur. We zijn even eerder wakker en genieten in de lobby van het hotel van koffie en een broodje. De shuttle van 5.30 uur brengt ons naar het vliegveld. Koffers inleveren en boardingkaarten printen, door de beveiliging en boarden. We vliegen naar Washington met een Boeiing 777 daar gaan ruim 400 mensen in dus het duurt even voor iedereen zijn plek heeft. Deze vlucht duurt 5 uren het is helder weer en we zien o.a. Salt Lake bij Salt Lake City. foto 2.De vlucht verloopt prima en in Washington stappen we over voor de vlucht naar Amsterdam. Deze vlucht duurt 8 uren en we vliegen door de nacht. Veel lezen en weinig slapen. In Amsterdam is het 8 uur woensdagmorgen als we aankomen. Met de trein naar Zwolle en buurman Theo haalt ons van het station. Als we thuis komen zijn we bijna 24 uur onderweg! Wij hebben een heel fijne vakantie gehad alles is prima verlopen. De reacties op onze berichtjes vonden we erg leuk, bedankt daar voor. En nu maar weer wennen aan ons Hattemer ritme. Maar we hebben in ieder geval de foto's nog!

• 01 Mei 2015 - 10:11

Stien Flipse:

Welkom weer in Nederland, hartelijke groet en bedankt voor de mooie verslagen.
    Tot ziens !

• 02 Mei 2015 - 19:16

Jan Anne En Truus:

Fijn dat jullie zo'n mooie reis hebben gehad! Dat werd al heel duidelijk uit de verslagen en de foto's. Welkom thuis en tot over een week of 5.
    groetjes van Jan Anne en Truus.

• 07 Mei 2015 - 13:28

Petra En Andries:

Wat een heerlijke reis hebben jullie weer gehad, en dan is het thuis ook weer goed met de foto`s en de verhalen.
    Wij zijn vannacht uit Spanje terug gekomen en zoeken binnenkort contact om gezellig bij te kletsen en de foto`s te bewonderen.

Groetjes Andries en Petra.

• 08 Mei 2015 - 18:42

Geury De Vries:

Hallo Jan en Oekje,

Na het theebezoek jullie reisverslag gelezen en de foto's bekeken. Prachtig!

Groetjes,
    Geury