Laatste verslag uit VS - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Laatste verslag uit VS - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Laatste verslag uit VS

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 April 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Zondagmorgen rijden we om 9.00 uur van Del Valle recr. We gaan op weg naar San Leandro, een voorstad van San Fr. We moeten daar dinsdag de camper inleveren. Er moet een RV-park vlakbij de inleverplaats zijn, je kunt daar ook je vuilwatertanks legen ($ 15,00). Als we er om 10.15 uur aankomen staat er dat het vol is en de receptie gaat pas om 14.00 uur open. Wij parkeren de camper naast de ingang, daar is nog een plek vrij en wachten al lezend in de zon op de manager. foto 1. Het blijkt dat we precies op de juiste plek staan en er 2 nachten kunnen blijven. Full H. U. geen stortingskosten extra. Maandagmorgen gaan we met de BART weer naar San Fr. We kopen nu een dagkaart voor de Hop-on Hop-off Bus. Die brengt ons door een groot deel van de stad foto 2. en over de Golden Gate Brug foto 3.
Het is prachtig weer en we stappen hier- en daar uit en lopen rond. De dag vliegt om. Dinsdagmorgen 29 april rijden we de camper nadat hij is volgetankt naar Apollo 2 km van onze kampeerplek. Een Nederlandse dame ontvangt ons en controleert alles. Het ziet er goed uit. Er zijn meer terugkomers en gezamenlijk laten we een busje komen dat ons naar ons hotel bij het vliegveld brengt, toch nog 45 min rijden. Wij hebben een fijne reis gemaakt 4350 km gereden en ong 1000 liter benzine verstookt.
Morgen een lange vlucht terug en dan weer proberen in het Hattems ritme te komen.

• 29 April 2015 - 10:12

Jan Mulder:

Wat een prachtige vakantie hebben jullie gehad ik ben nogmaals zeer jaloers op jullie
    En vind het een groot avontuur wat jullie beleeft hebben.. Heb alles met veel plezier gevolgd
    En hier zelf ook genoten van de prachtige foto,s die je ons voor toverde.

• 29 April 2015 - 11:45

Herman En Immy Stukker:

Jan en Oekje,

Goeie reis terug en tot ziens in Hattem!

We vonden het leuk om jullie reisverslagen te lezen en foto's te bekijken. Jullie zijn een mooie ervaring rijker.
    Wie weet wat wij nog eens doen......

• 29 April 2015 - 11:58

Frans Hoogstrate:

Jullie kunnen terug zien op een fantastische reis met veel verschillende ervaringen.

Goede terugvlucht en weldra tot ziens op Hattems bodem !

• 30 April 2015 - 10:54

Ronald En Dieuwke:

Wat een geweldige reis. Dat zal wennen worden in "Hattem". Wil je er even uit? De wereldstad Meppel is niet al te ver (in ieder geval geen 1000 liter te verstoken, wauw)