Glen Margaret - Reisverslag uit Peggy's Cove, Canada van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Glen Margaret - Reisverslag uit Peggy's Cove, Canada van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Glen Margaret

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

28 Mei 2017 | Canada, Peggy's Cove

Even een kort verslagje Wij staan nu op een camping in Glen Margaret.
Vanavond weer lekker de bbq aan gehad en vuurtje gestookt.
Gisteren begon met motregen en al gauw werd het hevige regen, dat heeft de hele dag geduurd! Temp 9 gr! Wij zijn wel via Moncton naar Hopewell Rocks gereden en hebben onderweg een goede indruk gekregen van het lage tij en de chocolade kleurige rivier en baai. Het bezoekerscentrum in Hopeweel Park was mooi, maar je kon niet buiten zijn vanwege de regen. We zijn de grens met Nova Scotia gepasseerd en eindigen op een camping in Amherst. 's Avonds bijna droog.
Vandaag leek het dezelfde weg op te gaan, dus in Amherst geshopt en.. een quiltwinkel bezocht, ze hadden mooie canadese stofjes! Daarna op ons gemak richting Halifax gereden en wonder boven wonder knapte het weer op. Onderweg veel onder water en moerasgebied, maar ook heel mooie heuvels. Hier is het vlakker en zijn meer rotsen. Morgen een kustroute rijden denken we.

• 28 Mei 2017 - 08:36

Petra Sluis Van Der - Hummel:

Jammer van de regen dan kijk je toch anders naar een landschap. Fijn dat je weer mooie stofjes hebt gevonden Oekje, dat lukt je toch steeds wel hè. Hier gisteren tropisch warm met vannacht dikke hagel en onweersbuien. Maar nu schijnt de zon weer volop met de verwachting van weer een tropisch dag.

• 28 Mei 2017 - 09:37

Geury De Vries:

Met regen ziet een landschap er wat triester uit, maar het is toch ook een belevenis om een dag regen mee te maken. Hopelijk verloopt de geplande kustroute met droogweer.
    Hier is het weer zonnig. Vannacht heeft het flink geregend. Voor de tuinen wel goed!

• 29 Mei 2017 - 09:29

Gerrit V Diepen:

zo te lezen hebben jullie weer een mooie reis een dagje regen daar kunnen wij tegen als Nederlanders. geniet verder van de reis. hier is alles goed.

• 30 Mei 2017 - 14:35

Jaap En Hendrika:

Wij "reizen "een beetje mee met jullie prachtige reis , we klikken op Google Maps de plaatsen aan
    welke jullie aandoen . Net Halifax bekeken, prachtig.
    Bijna "te plak"? Goeie terug reis, bedankt voor de verslagen en oant sjen
    J/H

• 30 Mei 2017 - 20:17

Jan En Hennie Hamer:

Hallo Jan en Oekje, win zijn weer thuis na een fijne vacantie. Vandaag gezien dat jullie tuin wel een buitje nodig heeft, ik kan echter de sproeier niet ontdekken, hebben jullie een oplossing? Groeten en nog een fijne vacantie.
    Gr. Jan en Hennie

• 30 Mei 2017 - 20:23

Janneke En Wim:

Het was weer leuk om met jullie mee te reizen. Wij hebben genoten van jullie verslagen en foto's.
    Nog een paar mooie dagen en een goede terugreis gewenst. Tot ziens in Hattem.