Weer thuis - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

20 November 2022 | Nederland, Hattem

We zijn al weer bijna 2 weken in Hattem. Inmiddels de jetlag verwerkt, dat duurde toch weer 8 dagen en vooral nachten!

Maar ja, met 8 uren tijdverschil kun je dat verwachten. Het laatste deel van onze reis van Phoenix naar Hattem verliep goed.

De binnenlandse vlucht naar Chicago was zoals gebruikelijk als een slechte busreis. 3 Uren in een smal stoeltje met te weinig beenruimte. Van Chicago naar Schiphol, ruim 71/2 uur, hadden we ruime zitplaatsen in een Boeïng 787 Dreamliner, een groot vliegtuig, met goede verzorging. Op Schiphol moesten we een poos wachten op de bagage. De treinreis naar Zwolle zaten we in een overvolle trein, maar gelukkig stond buurman Theo ons bij het station al op te wachten om ons thuis te brengen. Al met al hadden wij een heel mooie reis, waar we fijne herinneringen aan overhouden.

Bedankt voor jullie reacties op onze berichtjes, dat vonden we erg fijn.

Groeten uit Hattem.

J. en O.

• 20 November 2022 - 16:15

Andries En Petra Van Der Sluis:

Dag Jan en Oekje.

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.

Jammer dat het bijkomen wat langer duurt, maar dat zal de mooie herinneringen niet doen vergeten.

Nu weer thuis, kunnen jullie genieten van het mooie herfstweer, Sinterklaas weer in het land en de kerstdagen in het vooruitzicht.

Lekker nageniet van jullie mooie reis met de foto`s en verhalen.

We moeten snel weer eens afspreken om bij te praten.

Lieve groet, Petra en Andries.

• 20 November 2022 - 16:50

Jorrit :

Ha Jan [e-38] Oekje,

Goed om te lezen dat jullie een mooie reis hebben gemaakt. Binnenkort maar eens afspreken (wanneer het fotoboek klaar is ;-). Groet Jorrit, Marjolein, Marre en Niek.

• 07 December 2022 - 19:11

Fred Zwerver:

Een mooie reis Jan en Oekje, wij konden alsnog een beetje volgen. De volgende keer zijn we er van begin af aan 'erbij'.....

Groetjes van Fred en Birgit