Whitehorse - Reisverslag uit Whitehorse, Canada van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Whitehorse - Reisverslag uit Whitehorse, Canada van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Whitehorse

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

02 Juni 2019 | Canada, Whitehorse

Vrijdag rijden we van Kluane Np terug naar Haines Jct. Het waait hard, onderweg is er een zandstorm! In Haines Jct bezoeken we het voorlichtingscentrum en zien een prachtige film over het park. Er wordt veel gedaan om de Native's goed te maken wat hen vroeger is misdaan. Heel mooie voorzieningen voor hun cultuur nu. We besluiten door te rijden naar Whitehorse omdat de campings onderweg niet veel voorstellen.
Vandaag regent het en is het koud ongeveer 8 graden. Wij bezoeken de stad, verschillende winkels ook quilt! en De Klondike, een grote gerestaureerde raderboot. Kon 300 ton goederen vervoeren maar had maar 1 m. diepgang. De stoomketel werd met hout gestookt. We blijven hier tot we dinsdag de camper moeten inleveren. Dinsdag vliegen we naar Vancouver waar we tot vrijdag blijven. Tot zover.

• 02 Juni 2019 - 03:26

Mieke:

Ah..... en dan zit het er al weer op. Jullie nemen mooie herinneringen mee terug.
    'En gelukkig heb je de foto's nog'. Dat wordt 'inplakken'. ;-)

• 02 Juni 2019 - 04:51

Geury De Vries:

Wat gaat de tijd snel, de vakantie al weer bijna voorbij!! Het is volgens mij een prachtige reis.
    Goede terugreis!!!

Groetjes,
    Geury

• 02 Juni 2019 - 05:43

Anna-jeltje:

Hallo lieverds,
    Dar is wel even wennen 8 graden. Wij gaan hier genieten van een echte zomerdag. En ik bedoel ook echt genieten!
    Nog veel plezier in het mooie Vancouver, hopelijk met mooi weer zodat jullie er een mooi fietstochtje van kunnen maken in Stanley park.

Liefs,
    Anna-jeltje

• 02 Juni 2019 - 06:55

Betty Westerik:

Het was een waar genoegen om de reis met jullie te mogen beleven.
    Een goede reis terug naar huis.
    Groetjes, Betty.

• 02 Juni 2019 - 16:33

Roelof W :

Wat een belevenis maken jullie mee zand storm 9 graden kom maar weer terug we genieten onder de zon zondag was her 28 Gr Maar geniet er Nog van wat komen de tijd Roel & Dientje

• 03 Juni 2019 - 05:44

Tjalling En Corrie De Boer:

jammer dat jullie reis er nu al op zit , eigenlijk nog niks van jullie verslagen gelezen maar Corrie heeft dat wel gedaan en aan mij over gebrieft. aan het eind van de ga ik ze wel lezen dan ben ik het geworstel met de caravan te boven en is hij klaar voor gebruik. nog veel plezier , mooier weer en een goede reis naar huis volgend weekend. Groetjes Tjalling en Corrie

• 03 Juni 2019 - 07:26

Petra Van Der Sluis:

En dan zit het er zomaar weer op. Nou, jullie hebben vast weer genoten van de mooie reis. Weer vele herinneringen rijke, en mooie foto's om op terug te kijken. Goede terug reis.

• 03 Juni 2019 - 13:15

Anke En Geale:

Geniet van de laatste dagen!