Prachtig Rondje - Reisverslag uit Taos, Verenigde Staten van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Prachtig Rondje - Reisverslag uit Taos, Verenigde Staten van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Prachtig Rondje

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

20 Oktober 2022 | Verenigde Staten, Taos

Vandaag 19 okt rijden we de Enchanted Circle. Een prachtige route die van Taos door de bergen naar Angel Fire, Eagle Nest , Questa en weer naar Taos gaat.Je doet er 2 uren over zeggen ze, maar wij nemen het grootste deel van de dag er voor. 9 Uur rijden we, het heeft vannacht gevroren, maar nu schijnt de zon en lijken de gele bladeren van de bomen wel in brand te staan. Wij stoppen regelmatig om foto's te maken. We klimmen naar 3000 m. hoogte en bezoeken het Vietnam-veteranen monument en museum bij Angel Fire. Erg indrukwekkend, al die stenen met heel veel namen van doden er op. De route gaat over hoogvlaktes en over bergpassen, wij genieten. 14 Uur zijn we weer in Taos, daar is het erg druk. Wij doen wat inkopen en gaan terg naar de camping. Lekker lezen in de zon totdat het om 17.30 uur te koud wordt, de zon gaat 18.30 uur onder. Morgen naar de Great Sand Dunes in Colorado denken we.

• 20 Oktober 2022 - 11:41

Betty Westerik:

[e-1f60b] Het is of ik met jullie door het verre land reis. Bedankt voor je verslag, ik lees het met plezier.

Groet van Betty.

• 21 Oktober 2022 - 19:48

Frans Hoogstrate :

[e-1f60a] we maken met jullie onze reis van enkele jaren als het ware opnieuw. Schitterende natuur hè? Jullie hebben op deze rondrit vast de Wheeler Peak, de hoogste berg van New Mexico gezien? Welke camp ground hadden jullie in Taos : Taos Valley of Taos RV Park? Safe travels

• 26 Oktober 2022 - 15:48

Kees: