Foto's - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Jan Eppinga - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

14 April 2024 | Noorwegen, Trondheim

Zondag 14 april hadden we een rustige vaardag langs prachtige natuur. Bijzonder was een berg met een gat er in, we maakten een extra rondje met het schip. De nacht van zaterdag op zondag hadden we weer hoge golven. De kapitein waarschuwde zaterdagmiddag al dat we alle losliggende voorwerpen goed moesten opbergen omdat we golven tot 4 m hoog zouden krijgen 's avonds en inderdaad ging het behoorlijk heftig tekeer. In onze hut op dek 3 valt het ten opzichte van de hoger gelegen dekken nog mee. Onze hut ligt wat dat betreft ook gunstig. In het ruim onder ons horen we verschillende keren wel spullen vallen. Zondag 4 april hadden we een rustige vaardag langs prachtige natuur. Later vannacht werd het weer rustiger. Zondag 4 april hadden we een rustige vaardag langs prachtige natuur. Bijzonder was een berg met een gat er in, we maakten daarvoor een extra rondje met het schip. Vanavond een kapiteinsdiner, bestaand uit 5 gangen, we hebben het (te) goed aan boord.

Nog een paar foto's bijgevoegd van gisteren en vandaag.

• 15 April 2024 - 11:06

Petra En Andries Van Der Sluis:

Heerlijk genieten van alle goedheid.[e-1f917]

• 15 April 2024 - 20:21

Frans Hoogstrate :

Jullie maken opnieuw een boeiende reis mee, waarbij jullie regelmatig geconfronteerd worden met de grillen van de natuur.

Wat is de Schepping toch mooi! Zeeziek geweest? Een goede voortzetting van jullie reis toegewenst. Groetjes van Ina [e-38] Frans

• 15 April 2024 - 20:25

J. Eppinga:

Wij zijn niet zeeziek geweest gelukkig. Anderen wel. Vandaag ook wel aardige golven maar verder rustig weer.

• 15 April 2024 - 22:08

Cor En Paulien:

Bijzondere ervaring. Die golven van 4 meter hoog ……….. pfffff , mooi te lezen dat jullie er geen last van hebben gehad.